Strona internetowa to handlowiec Twoich marzeń — sprzedaje bez przerwy, nawet kiedy Ty śpisz.

Cześć, mam na imię Krzysztof
i projektuję strony, które właściciele kochają.

Od ponad 11 lat wspieram działy marketingu i przedsiębiorców. Współpracowałem z największymi markami, m.in. ING, Toyota, PKO, Raiffeisen czy Liebherr… czytaj więcej o mnie

Strona internetowa, to Twój idealny pracownik

Z

Tworzy pierwsze wrażenie, buduje relację i zaufanie, jeszcze zanim Ty kiwniesz palcem.

Z
Każdemu perfekcyjnie przekazuje wszystkie Twoje komunikaty.
Z

Bez przerwy rozmawia z wieloma potencjalnymi klientami jednocześnie.

Q
Nie ma gorszych dni i zawsze jest w formie.
Q

Nie popełnia własnych błędów podczas swojej nieustannej pracy.

Q
Nie chodzi na urlop i nie choruje.

Zróbmy to dobrze, czyli proces

Zaczniemy od wspólnego przegadania całego tematu, gdzie pokażę Ci:

v
jak i co komunikować Twoim klientom, aby dobrze rozumieli, jakie korzyści im oferujesz;
l

jak wizualnie zaaranżować Twoją markę, aby wzbudzała zaufanie, a sama strona była intuicyjna i czytelna;

U

jak i przy pomocy jakich narzędzi monitorować zachowanie użytkowników, tak aby nie tracić ich w głupi sposób;

jakimi działaniami wesprzeć “Twojego najlepszego handlowca”, by wykorzystać pełny potencjał.

Następnie razem stworzymy taką stroną internetową, która rzeczywiście zacznie dla Ciebie pracować i osiągać diabelnie dobre wyniki.

“Jeżeli Twoje dziecko jest brzydkie, to ja Ci o tym powiem.”

Dlaczego ja?

Osobiście przeszedłem wiele ścieżek i na własnej skórze przerobiłem pracę najróżniejszych specjalistów z zakresu marketingu. Dodatkowo jestem przedsiębiorcą projektującym małe biznesy. To daje mi ten unikalny zestaw umiejętności, który właśnie możesz wykorzystać.

Jak o mnie mówią klienci?

“Przede wszystkim Krzysztof nie jest standardowym wykonawcą! Indywidualnie podchodzi do każdego z tematów i jest wyjątkowo elastyczny. Idealna współpraca na projekty specjalne. Podsumowując, wszystko jest rewelacyjne i przynosi zakładane efekty.”

Agnieszka Kujawa

Expert Product Developer @ ING Lease Polska

“Przy tym, czym się zajmuję, strona która komunikuje się równie dobrze jak ja, była dla mnie priorytetem. Do Krzyśka przyszedłem z zaawansowaną wizją tego co chcę osiągnąć. Ale nie wiedziałem jak. Nie tylko zrealizował moją wizję, ale pomógł mi ją rozwinąć. Jestem bardzo zadowolony z efektu. I moi klienci też.”

Wojciech Mendyka

Founder & Lead Trainer @ Meaning Makers

“Współpracuję z Krzysztofem praktycznie od 2011 roku i ani myślę szukać innego wykonawcy! Ułańska cierpliwość i przyjacielskie nastawienie powodują, że współpraca z nim to czysta przyjemność. Dziesiątki, jeśli nie setki, projektów później, mogę szczerze polecić.”

Monika Sujka

Team Leader Marketing & PR @ IMPULS LEASING Polska

“Co tu dużo gadać, fajny kontakt, ciekawe pomysły i całokształt współpracy bez zarzutów. Szczególnie wart uwagi jest szeroki zakres wsparcia ze strony Krzysztofa – nie ma tu mowy o bezmyślnym realizowaniu projektów wg wytycznych. Zawsze jest informacja zwrotna, co będzie dobre, a co nie.”

Damian Czekalski

Business Development Director @ DSV Air&Sea

“Niezwykle kreatywny gość! Dzięki za przygotowanie, design, zaangażowanie i profesjonalizm. Przeprowadził mnie przez cały projekt w perfekcyjny sposób. Efektem naszej współpracy jest moja strona. Krzysztof– jesteś super! Polecam!”

Grzegorz Kasperski

Fashion Designer & Make-up Artist

Moja wiedza w artykułach

Ludzie są głupi, czyli jak się komunikować

Ludzie są głupi, czyli jak się komunikować

Często, bo w zasadzie na prawie każdym spotkaniu z nowym klientem, powtarzam zdanie: Ludzie są głupi.   Dlaczego? Pewnie dlatego, że są. Jednak nie zależy mi tu na obrażaniu kogokolwiek, a bardziej na dosadnym zobrazowaniu tego, jak źle biznesy komunikują się ze...

Wybieraj swoich klientów

Wybieraj swoich klientów

- „Nie chcesz robić biznesu z ludźmi, którzy jedzą wspólne śniadanie o 7 rano” - usłyszałem od mojego wieloletniego przyjaciela, w odniesieniu do otrzymanego zaproszenia na poranny networking przedsiębiorców… I wiesz co? Przyznałem mu rację. Dlaczego? Zacznijmy od...

O czym mówić w social media?

O czym mówić w social media?

Kompletnie nie czuję Twitter’a. Pomimo że mam konto i nawet zdarzy mi się raz na jakiś czas go kliknąć szukając czegoś konkretnego, to nie czuję się dobrze w tym środowisku. Bez bólu i żalu mógłbym się go pozbyć. Z tego samego powodu moja marka też tam nie jest...

Masz kwestie, które warto omówić?

Pisz śmiało!

Temat

Wolisz skrobnąć klasycznego emaila?

Chcesz od razu pogadać?