Moja wiedza w formie bloga

Jedną z rzeczy, które szalenie lubię robić jest pisanie. Uwielbiam pisać o tym, co wiem i o czym mówię moim klientom w codziennej pracy. Cały ból w tym jest, że nadal nie udało mi się wypracować regularności w tej kwestii. Zatem poniżej wielce nieregularne, ale wartościowe teksty mojego autorstwa.

Artykuły

Ludzie są głupi, czyli jak się komunikować

Ludzie są głupi, czyli jak się komunikować

Często, bo w zasadzie na prawie każdym spotkaniu z nowym klientem, powtarzam zdanie: Ludzie są głupi.   Dlaczego? Pewnie dlatego, że są. Jednak nie zależy mi tu na obrażaniu kogokolwiek, a bardziej na dosadnym zobrazowaniu tego, jak źle biznesy komunikują się ze...

Wybieraj swoich klientów

Wybieraj swoich klientów

- „Nie chcesz robić biznesu z ludźmi, którzy jedzą wspólne śniadanie o 7 rano” - usłyszałem od mojego wieloletniego przyjaciela, w odniesieniu do otrzymanego zaproszenia na poranny networking przedsiębiorców… I wiesz co? Przyznałem mu rację. Dlaczego? Zacznijmy od...

O czym mówić w social media?

O czym mówić w social media?

Kompletnie nie czuję Twitter’a. Pomimo że mam konto i nawet zdarzy mi się raz na jakiś czas go kliknąć szukając czegoś konkretnego, to nie czuję się dobrze w tym środowisku. Bez bólu i żalu mógłbym się go pozbyć. Z tego samego powodu moja marka też tam nie jest...

Kupowanie fanów na Facebook’u

Kupowanie fanów na Facebook’u

Chcesz mieć dużo fanów na swoim fanpage’u? Głupie pytanie, oczywiście, że chcesz i to najlepiej dziesiątki tysięcy, tak aby każdy mógł podziwiać te zawrotne liczby. Może zatem warto kupić tysiączek fanów... albo i dwa? Pewnie, że tak! Kupuj, o ile zależy Ci tylko i...

Negatywne opinie w internecie, co robić?

Negatywne opinie w internecie, co robić?

Niedawno zrodziła się we mnie potrzeba publicznego oceniania innych... Coś, czego nigdy wcześniej nie robiłem, stało się bronią w mojej własnej, małej wojnie. Cokolwiek teraz sobie wyobrażasz, to mówię o dawaniu internetowych gwiazdek biznesom, które z tego czy innego...

Bezbłędna komunikacja

Bezbłędna komunikacja

Możesz prowadzić lokalny zakład fryzjerski lub na wielką skalę produkować specjalistyczne maszyny wiertnicze, musisz jednak pamiętać, że komunikację w każdej branży u podstaw łączy jeden wspólny mianownik... Jest nim nasz ojczysty język. Na pewno wyjątkowy, ale...

Wizualna oprawa marki, czyli szata zdobi biznes

Wizualna oprawa marki, czyli szata zdobi biznes

„Szefowej podoba się stare logo” - usłyszałem ostatnio od jednej z firm. Teoretycznie wszystko w porządku, gdyby nie fakt, że owe logo powstało parę ładnych lat temu, w zacnym programie ze stajni firmy Microsoft — tak mówię tutaj o niezawodnej aplikacji MS Paint....

Czy potrzebna mi strona internetowa?

Czy potrzebna mi strona internetowa?

Myślisz o zmianie strony internetowej w swojej firmie? A może dopiero jesteś na etapie jej planowania, jako elementu Twojego nowo powstającego biznesu? Tak czy inaczej, najpierw musisz sobie zadać istotne pytanie - czy jest ona Ci w ogóle potrzebna?- Jak to? Przecież...

Masz kwestie, które warto omówić?

Pisz śmiało!

Temat

Wolisz skrobnąć klasycznego emaila?

Chcesz od razu pogadać?