Aplikacja webowa

Nowe życie dla starej i sprawdzonej aplikacji sprzedażowej.

Cel i oczekiwania

Nadanie, wewnętrznej aplikacji sprzedażowej, nowego i świeżego wyglądu. Brak możliwości ingerencji w same procesy i sposób korzystania z aplikacji.
W projekt zaangażowane są trzy strony: klient, dostawca oprogramowania i ja. Brak pełnego dostępu do roboczej wersji systemu, a jedynie wgląd w widok użytkownika końcowego.

Wygląd przed 

Proces

Zauważyłem, że przyciągam do siebie mocno unikalne projekty i klasyczne zlecenia wydają się przez to zwyczajnie nudne.

W tym przypadku dostałem do stworzenia nowy wygląd systemu, który na każdym kroku próbował mnie pokonać. Projekt prowadzony przy ograniczeniach typu: ograniczony dostęp do systemu, brak możliwości wgrywania samodzielnie zmian na środowisko testowe i żadnych szans na edycję struktury aplikacji, do dyspozycji była tylko edycja plików styli (CSS).

Z tą aplikacją już raz miałem do czynienia kilkanaście miesięcy wcześniej, gdy inna marka zwróciła się od mnie o pomoc przy poprawieniu wyglądu ich aplikacji dla sieci sprzedaży. Tutaj było prawie identycznie, jednak poprzedni projekt nie dał mi żadnej przewagi.

Bez szans aby oprzeć się o wcześniej wypracowane rozwiązania musiałem przystąpić do pracy zupełnie od zera. Warto tutaj zaznaczyć, że nie udało nam się osiągnąć efektu z przygotowanego przeze mnie projektu graficznego. Zbyt wiele ograniczeń systemu sprawiło, że w części elementów musieliśmy pójść na kompromis.

Projekt wyglądał tak:

Jak wyszło?

#1

#2

Efekty końcowe

Nowy, znacznie przyjemniejszy dla użytkowników, wygląd aplikacji – bardzo pozytywny odbiór wprowadzonych zmian.

A

Szybkie i wygodne uruchomienie nowej wersji systemu, z racji budowania wyglądu w oparciu o cały czas działającą aplikację.

Brak konieczności uczenia użytkowników obsługi systemu od nowa – ta pozostała bez zmian.

Co mówią sami zainteresowani?

Współpracuję z Krzysztofem praktycznie od 2011 roku i ani myślę szukać innego wykonawcy! Ułańska cierpliwość i przyjacielskie nastawienie powodują, że współpraca z nim to czysta przyjemność. Dziesiątki, jeśli nie setki, projektów później, mogę szczerze polecić.”

Monika Sujka

Team Leader Marketing & PR, IMPULS LEASING Polska

Masz kwestie, które warto omówić?

Pisz śmiało!

Temat

Wolisz skrobnąć klasycznego emaila?

Chcesz od razu pogadać?