Strona internetowa
Dwie takie same strony dla dwóch różnych marek.

Cel i oczekiwania
Strona produktowa dedykowana funduszom europejskim, zbudowana od zera w oparciu o przygotowany projekt graficzny.
Całość oparta o funkcjonalność “ankiety” – skrypt pytań i odpowiedzi, który po przejściu odpowiedniej ścieżki wypluwa wynik najlepiej dopasowanego dla nas funduszu.
Dlaczego dwie strony?

Projekt rozpoczęty gdy Raiffeisen Leasing był jeszcze obecny w Polsce. Stronę sprawnie zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy, a zaledwie kilkanaście tygodni później cały ten biznes został wykupiony przez PKO Leasing Polska.

Inna marka, inna identyfikacja wizualna, a produkt taki sam. Zatem nie pozostało nic, jak tylko zasiąść od nowa do pracy i ponownie przygotować całość w nowych barwach i według nowych wytycznych graficznych.
Proces
Jeden z tych przyjemnych projektów, gdy od samego początku znamy cel i oczekiwania. Projekt graficzny szybko zaakceptowany i przystąpiłem od pracy. Całość zbudowana w oparciu o WordPress i kilka podstawowych wtyczek. Jedynym elementem zbudowanym w 100% pod tą stronę był skrypt pomagający użytkownikowi dobrać odpowiedni fundusz.
Zasada działania była prosta – jako użytkownik strony nie musisz czytać i analizować wszystkich funduszy europejskich, wystarczy, że odpowiesz na 6 pytań zamkniętych i jako wynik automatycznie otrzymasz najlepiej dopasowany do Ciebie produkt finansowania.
Efekty końcowe
Strona spotkała się ze świetnym odbiorem i przede wszystkim idealnie spełnia swoje zadanie.
Pomimo upływu lat, zmiany właściciela, strona nadal jest wykorzystywana w działaniach firmy. Nawet jeszcze pod koniec 2019 roku robiliśmy mały update informacji.
Unikalna funkcjonalność ankiety znacznie przyspieszyła i ułatwiła proces kontaktu użytkownika z firmą.
Masz kwestie, które warto omówić?
Pisz śmiało!
Wolisz skrobnąć klasycznego emaila?
Chcesz od razu pogadać?