Często, bo w zasadzie na prawie każdym spotkaniu z nowym klientem, powtarzam zdanie: Ludzie są głupi. Dlaczego? Pewnie dlatego, że są. Jednak nie zależy mi tu na obrażaniu kogokolwiek, a bardziej na dosadnym zobrazowaniu tego, jak źle biznesy komunikują się ze...
Wybieraj swoich klientów
- „Nie chcesz robić biznesu z ludźmi, którzy jedzą wspólne śniadanie o 7 rano” - usłyszałem od mojego wieloletniego przyjaciela, w odniesieniu do otrzymanego zaproszenia na poranny networking przedsiębiorców… I wiesz co? Przyznałem mu rację. Dlaczego? Zacznijmy od...
O czym mówić w social media?
Kompletnie nie czuję Twitter’a. Pomimo że mam konto i nawet zdarzy mi się raz na jakiś czas go kliknąć szukając czegoś konkretnego, to nie czuję się dobrze w tym środowisku. Bez bólu i żalu mógłbym się go pozbyć. Z tego samego powodu moja marka też tam nie jest...
Kupowanie fanów na Facebook’u
Chcesz mieć dużo fanów na swoim fanpage’u? Głupie pytanie, oczywiście, że chcesz i to najlepiej dziesiątki tysięcy, tak aby każdy mógł podziwiać te zawrotne liczby. Może zatem warto kupić tysiączek fanów... albo i dwa? Pewnie, że tak! Kupuj, o ile zależy Ci tylko i...
Negatywne opinie w internecie, co robić?
Niedawno zrodziła się we mnie potrzeba publicznego oceniania innych... Coś, czego nigdy wcześniej nie robiłem, stało się bronią w mojej własnej, małej wojnie. Cokolwiek teraz sobie wyobrażasz, to mówię o dawaniu internetowych gwiazdek biznesom, które z tego czy innego...
Wizualna oprawa marki, czyli szata zdobi biznes
„Szefowej podoba się stare logo” - usłyszałem ostatnio od jednej z firm. Teoretycznie wszystko w porządku, gdyby nie fakt, że owe logo powstało parę ładnych lat temu, w zacnym programie ze stajni firmy Microsoft — tak mówię tutaj o niezawodnej aplikacji MS Paint....
Masz kwestie, które warto omówić?
Pisz śmiało!
Wolisz skrobnąć klasycznego emaila?
Chcesz od razu pogadać?